loading...
اموزش گیتار
مانی ترابی & امیرحسین شهسواری بازدید : 9 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

آکورد آهنگ : خوابم نمیبره

خواننده : امیر تتلو

ریتم : 4/4

 

 

Em                                           Am

 تو خوبی همه بچه بازی ها از من بودو حق داری نباید که ناراحت شَم زود

E                       F                     E                 F       

  ولی خُب ، هنوز که هنوزه مممم ، فک کردن به تو کارِ هر روزه

Em                                              Am

 تو راست میگفتی بعضی اخلاقام بد بود و یکمی گُنگ بودم و رفتارام مرموز

E                         F               E                       F      

  حالا نیستی حس میشه کمبودت مممم ، میدونم که تقصیرِ من بوده

Em                                        Am   

  من خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

                                   E                           F

  دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله بازم ببینمتو

E                                         Am    

  منو تو خیابون میبینی پاتو میذاری رو گاز و میری میگی ندیدم

E                                      Am 

  تا ازت ناراحتم داد میزنی جلو جمع میتوپی میگی مریضم

E                          Am          

  من اصن نمیدونم نه نمیفهمم حتماً یه سری دلیل هست که بهم بگی غریبم

E                                                  Am

  خنده هام مثه عطرِ تنت از رو تختت از رو زندگیم پریدن

Em                           Am

  صدای پاهات تو خونه کَمه من یه گوشه تنها چِت رو کاناپه

E                                       F

  تو معلوم نیست که کجایی با کی من تنها کارَم فکر رو کاراته

Em                           Am

  دلو شیکوندی فدای سَرِت  ولی خُب فکرت مونده باهام

E                                       F

  یه جوری زدی دلِ منو شکستی نمیشه وایسم دیگه روی پاهام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 381