loading...
اموزش گیتار
مانی ترابی & امیرحسین شهسواری بازدید : 35 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

اکورد به هم رسیدیم مهدی شهبازی

 

A                              Em                                G                        F#m

دست و پامو گم میکنم وقتی تورو میبینم                  عاشقتم تا همیشه به پای تو میشینم

F#m                             Em                                  G                             A

دست و پامو گم میکنم وقتی تو اینجا با منی              وقتی میمونی تو شبام وقتی بهم زل میزنی

G                             A                                     G                        A

خیلی دوست دارم آخه تموم زندگیمی                    خودت نمی دونی ولی عشق همیشگی می

F#m                         G                                  F#m                       Bm

خیلیا دوست نداشتن مارو باهم ببینن                      اما بهم رسیدیم مهم نیست هرچی میگن

F#              G                           A                        A                  Em         Bm

دنیای من عوض میشه هروقت که تو میای پیشم        حتی واسه یه لحظه هم از بودنت سیر نمیشم

F#              G                    A                            A                 Em         Bm

دنیای من عوض میشه این حس و از تو دارم               آروم میگیرم از نگات بی تو تموم کارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 380