loading...
اموزش گیتار
مانی ترابی & امیرحسین شهسواری بازدید : 7 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

آکورد آهنگ : نوروز من

خواننده : بابک سعیدی

آهنگساز : بابک سعیدی

ترانه سرا : رها اعتمادی

گام : لا مینور 

ریتم : 4/4

 

Em                                Am

هفت سین خالی از یه سین دیوان حافظ تو بغل

F                          G

تا که تو از راه نرسی نه شعر میخونم نه غزل

Em                   Am

تو باید از راه برسی به مرز و بوم این دیار

F                           G

تا از حضورت حس کنم رسیده عطر نوبهار

Em            F            Am     Dm

روزی که از راه برسی زمستون از پا در میاد

Em        Dm                     G                F

هفت سین خالی از یه سین سایه ی دستاتو میخواد

Am                    Dm

تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه

Am  Em      F                     Dm

وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه

Am          Dm           G         Em

دلم ازت جدا نشد نفس تو رو نفس کشید

Em      Dm             Em                  F

یه سال از این دوری گذشت قصه به آخر نرسید

F                 Dm          Em

به آرزوی دیدنت هفته به هفته نو شدم

Em              F            Em          F

جمله ی باز میبینمش وعده ی من شد به خودم

Em          F           Am        Dm

تو داری از راه میرسی زمستون از پا در میاد

Em         Dm           F      G                F

هفت سین خالی از یه سین سایه ی دستاتو میخواد

Am                     Dm

تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه

Am   Em      F                      Dm

 

وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 374